Zwroty i reklamacje

ZWROTY

Zgodnie z "Ustawą o prawach konsumenta" (Dz. U. 2014.827), Konsumentowi, nabywającemu produkty na odległość (e-sklep ) przysługuje prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od daty objęcia produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument nie musi podawać przyczyny odstąpienia. Konsument może odstąpić od umowy

Warunki zwrotu:

  • Klient ma możliwość odstąpienia od umowy kupna sprzedaży w ciągu 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny;

        Towar wraz z formularzem: - prosimy odesłać na adres: Ul. Warszawska 116 a, 17-200 Hajnówka

  • Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie po  otrzymaniu towaru
  • Sprzedawca zwraca Kupującemu koszty stanowiące równowartość najtańszego sposobu doręczenia przesyłki do klienta. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez przedsiębiorcę , to przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zwraca mu równowartość kosztów najtańszej dostawy.
  • Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Ograniczenie prawa do odstąpienia

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta

 

Towar nie podlega zwrotowi przy wyborze koloru innego niż standardowy, przypisany katalogowo danej kolekcji jak i w przypadku wykonania mebla wg uwag Klienta dotyczących np. zmiany wymiaru, kolorystyki, wyglądu mebla.

 

Link do pobrania PDF - Formularz Zwrotu Towaru 

 

REKLAMACJA

1) Jeżeli po otrzymaniu towaru kupujący znajdzie w nim uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien w obecności kuriera spisać protokół szkody, w którym ujęta będzie data, godzina doręczenia oraz opis uszkodzeń lub zauważonych braków. 

2) Wymiana produktu na nowy możliwa jest tylko na podstawie spisanego protokołu szkody. 

3) Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia.

4) Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@arino.pl lub w formie pisemnej na adres ul. Admiralska 4/18,      00-910 Warszawa

5) Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:

  • imię, nazwisko, 
  • adres, 
  • adres e-mail Kupującego, 
  • datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, 
  • przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, 
  • wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację. 
  • Zdjęcia wadliwego produktu

6) Gdyby podane w reklamacji dane lub informacje wymagały uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwróci się do Zamawiającego o jej         uzupełnienie we wskazanym zakresie. 

7) Sprzedający rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Odpowiedź na zgłoszoną reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego     adres e-mail lub na adres poczty tradycyjnej.

8) Jeśli reklamacja będzie uzasadniona, sklep skontaktuje się z Klientem w celu odebrania towaru, a następnie zwróci pieniądze na wskazane konto, naprawi  uszkodzony towar lub odeśle nowy.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl